Grikiai, jų nauda ir maistinė vertė

Įdomybės

Grikiai, jų nauda ir maistinė vertė

Grikių košės nauda neginčijama, bet visgi daugelis žmonių neskuba įtraukti jos į savo racioną, teikdami pirmenybę naujamadiškiems maisto produktams. Ir labai gaila.

Mes jums papasakosime, kas nutiks jūsų organizmui, jei 3 kartus per savaitę valgysite grikių košę pusryčiams.

1. Mažina cukraus kiekį kraujyje.
Grikių košė turi žemą glikeminį indeksą ir įtakoja cukraus kiekio mažėjimą kraujyje. Ypač čia efektyvūs nevirti grikiai. Šias kruopas naudinga vartoti diabeto profilaktikai, o taip pat jam esant.

2. Įtakoja lieknėjimą.
100 g grikių košės, virtos vandenyje, yra vos 110 kalorijų. Ji pakankamai maistinga ir suteiks energijos ilgam laikui, o taip pat prisotins organizmą reikalingais vitaminais.

3. Stiprina kraujagysles.
Grikių košė turtinga geležies, kuri būtina normaliam kraujotakos sistemos funkcionavimui. Medžiaga rutinas stiprina kraujagysles, mažindamas įvairių patologijų vystymosi riziką.

4. Padeda virškinimui.
Grikių košę ne šiaip sau išrašo vartoti žmonėms, turintiems virškinamojo trakto problemų. Ląsteliena ir krakmolas išvaduoja nuo vidurių užkietėjimo ir meteorizmo.

5. Gerina odos, nagų ir plaukų būklę.
Cinkas, vitaminai A ir B greitina plaukų augimą ir daro juos labiau blizgančius it tvirtus. Kalcis, taip pat esantis grikiuose, gerina dantų, kaulų ir nagų būklę, padeda įsisavinti vitaminą D.

6.Ramina ir dovanoja gerą nuotaiką.
Grikiai turi medžiagų, kurios palankiai veikia nervų sistemą. Juos rekomenduojama vartoti net esant depresijoms psichologinės būsenos gerinimui.

 

BALSUOK UŽ STRAIPSNĮ
[Iš viso: 0 Vidutinis: 0]
Patiko? Pasidalink tai su draugais!
error
0