2021-02-25

Tuti.LT

Tavo laisvalaikis internete

Registrų centre patalpų dezinfekcijai naudojama moderni įranga

© DELFI / Karolina Pansevič

Siekiant kaip įmanoma labiau apsaugoti klientus ir įmonės darbuotojus nuo COVID-19 infekcijos, Registrų centre pradėta naudoti moderni patalpų dezinfekavimo įranga. Ši įranga leis įmonei per palyginti trumpą laiką ir efektyviau nei iki tol naudotomis priemonėmis atlikti įmonės patalpų dezinfekciją.

Šių metų pradžioje Registrų centras įsigijo tris pažangius dezinfekavimo įrenginius „Dezifog“ su rūko dezinfekcine sistema. Šiai įrenginiais bet kokio ploto patalpos dezinfekuojamos daug greičiau ir, svarbiausia, efektyviau nei įprastu rankiniu būdu.

Šiuo metu šie įrenginiai reguliariai po darbo valandų naudojami dešimtyje didžiausių Registrų centro klientų aptarnavimo padalinių, tačiau prireikus jie galės būti naudojami ir kituose miestuose.

Įsigyti dezinfekavimo įrenginiai per itin trumpą laiką pripildo patalpą rūko su dezinfekcinių savybių turinčia medžiaga. Rūko dalelės tolygiai pasiskirsto ant įvairių paviršių ir netgi įsiskverbia į esančius plyšius ar įtrūkimus, kurių dezinfekcines medžiagos gali nepasiekti dezinfekuojant patalpas įprastu būdu.

Be to, tokiu būdu patalpos dezinfekuojamos ne tik greičiau, bet ir saugiau – prieš atliekant patalpų dezinfekciją nereikia apdengti patalpose esančios įrangos, augalų ar dokumentų, taip pat po dezinfekcijos nelieka nemalonaus kvapo. Po patalpų dezinfekcijos su naująja įranga patalpomis saugiai naudotis galima jau po maždaug 2 valandų.

Karantino laikotarpiu vizitas Registrų centre – tik iš anksto užsiregistravus

Siekiant kaip įmanoma labiau prisidėti prie COVID-19 pandemijos suvaldymo klientai vizitą į Registrų centro padalinius turėtų rinktis tik neatidėliotinais atvejais būtinosioms paslaugoms užsisakyti, kuomet šios paslaugos nėra teikiamos nuotoliniu būdu. Klientai į vieną iš 50-ies įmonės padalinių gali atvykti tik iš anksto užsiregistravę vizitui adresu www.registrucentras.lt/ikr.

Klientų prašoma į padalinius atvykti laikantis visų rekomendacijų dėl COVID-19 viruso prevencijos: atvykti vieniems, dėvėti apsauginę kaukę, atsiskaitymams nenaudoti grynųjų pinigų. Vadovaujantis visais saugumo reikalavimais, Registrų centro klientų aptarnavimo padalinių patalpos visoje Lietuvoje yra reguliariai valomos, tarp klientų ir darbuotojų išlaikomas atstumas, patalpose įrengtos rankų dezinfekavimo priemonės.

Didžiąją dali Registrų centro paslaugų klientai gali užsisakyti ir gauti internetu, pasinaudojant Registrų centro savitarnos sistema (www.registrucentras.lt/savitarna). Klientai taip pat raginami pasinaudoti interaktyvia Registrų centro konsultacijos sistema info.registrucentras.lt, kur galima rasti atsakymus į daugelį rūpimų klausimų, taip pat užduoti savo klausimą. Siekiant išvengti vizito į padalinį, klientai savo prašymus taip pat gali pateikti įprastu paštu (adresu Lvovo g. 25-101, 09320 Vilnius) arba el. paštu (info@registrucentras.lt).

18
Dalinkis naujienomis