Tuti.lt

Tavo laisvalaikis internete

Sveika, lengva, įvairu: skardoje – tik daržovės

Reikės: saujos avinžirnių, mažesnio indelio konservuotų kukurūzų, 4 didesnių bulvių, 3 morkų ir 2 paprikų, saujos šparaginių pupelių, 1 raudonojo svogūno, žiupsnio druskos, juodųjų pipirų bei mėgstamų prieskonių, 1 arbatinio šaukštelio kmynų, žiupsnelio kalendros, šakelės petražolių, 2 valgomųjų šaukštų alyvuogių aliejaus.

Bulves, morkas, svogūną ir paprikas supjaustykite mažais kubeliais. Juos sudėkite į indą ir suberkite avinžirnius, kukurūzus, šparagines pupeles. Supilkite aliejų, sutarkuokite česnaką. Tada sudėkite prieskonius, kmynus, kalendrą – viską gerai sutrinkite rankomis. Tuomet paskleiskite ant kepimo popieriumi išklotos skardos bei palikite tarpus, kad daržovės keptų geriau ir būtų traškesnės, bet nesitroškintų. Kepkite 190 laipsnių orkaitėje 15 minučių, tuomet pamaišykite, kepkite dar tiek pat laiko. Prieš patiekdami, apibarstykite petražolėmis. Skanaus!

„Šis vienos skardos vakarienės variantas – gausus skirtingų ingredientų, kurie puikiai dera tarpusavyje ir patiekalui suteikia nuostabų skonį bei aromatą. Pasimėgauti tuo galima vos po pusvalandžio, o valgyti – net keletą dienų. Todėl toks patiekalas yra puiki išeitis, kai norisi skanaus, greitai paruošiamo maisto, kurio užtektų ilgam“, – sako B. Baratinskaitė.

26