Tuti.lt

Tavo laisvalaikis internete

Kaip nepriaugti svorio?

Piknikai, vakarienės lauke ar kavinių terasose – dar keli dalykai, be kurių neįsivaizduojama vasara. Tiems, kurie vasarą linkę labiau atleisti vadeles, patariama laikytis tam tikro režimo: reguliuoti suvalgomo maisto kiekius, stengtis valgyti mažesnėmis porcijomis, vengti neplanuotų užkandžiavimų arba besaikio valgymo.

Natūralu, kad leidžiant laiką su draugais ir artimaisiais žmonės yra linkę prisivalgyti daugiau, todėl svarbu planuoti dienos maistą. Jeigu žinote, kad vakare su draugais piknikausite – pirmoje dienos pusėje rinkitės lengvesnius patiekalus. Dar vienas svarbus dalykas – vandens gėrimas. Pajutę alkį pirmiausia išgerkite vandens. Mat alkis gali būti jaučiamas ir dėl vandens trūkumo organizme. Per dieną reikėtų išgerti apie 30 ml vandens, vienam kilogramui kūno svorio arba bent jau 2-2,5 litro. Vasarą, ypač kai karšta, daug prakaituojame, jo reikėtų išgerti ir dar daugiau.

Išsiruošus su šeima į pikniką nebūtina rinktis riebių ir kaloringų užkandžių. Piknikams puikiai tinka ir lengvas, skanus bei sveikas maistas, kuriuo mėgautis galėsite be jokios sąžinės graužaties. Pavyzdžiui, mėgstamų daržovių lazdelės su humusu, vietnamietiški suktinukai su daržovėmis, uogos ir vaisiai su riešutų sviestu, naminiai ledai, pagaminti iš graikiško jogurto, braškių, šaukštelio medaus, naminiai avižiniai sausainiai, alyvuogės.

24