LTSA kyšininkavimo indeksas išlieka nulinis, o paslaugų kokybė gerėja
Lietuvos transporto saugos administracijoje (LTSA) kyšininkavimo indeksas per pastaruosius 5 metus išlieka nulinis, o pasitenkinimas teikiamų paslaugų kokybe auga. Tai rodo Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) inicijuoto tyrimo „Lietuvos korupcijos žemėlapis 2022 / 2023“ duomenys.
„Siekiame užtikrinti maksimaliai korupcijai atsparią aplinką, aiškiai pasisakome prieš kyšininkavimą ir korupciją ir laikomės nulinės tolerancijos korupcijai politikos. Esame įdiegę atsparumo korupcijai priemonių sistemą, o numatytus principus ir reikalavimus įgyvendina visi darbuotojai, nepriklausomai nuo einamų pareigų. Didžiuojamės, kad jau 5 metus kyšininkavimo indeksas mūsų institucijoje nulinis, o mūsų paslaugų kokybė auga“, – sako LTSA Teisės ir rizikų valdymo skyriaus patarėja Laura Kisieliūtė-Baltulė.
Pasak jos, LTSA didžiulį dėmesį skiria klientų aptarnavimo kokybei, o sistemingas darbas ir strateginiai veiksmai duoda matomus rezultatus. Tai įrodo ir šis tyrimas: per metus patenkintų LTSA teikiamomis paslaugomis klientų dalis išaugo 6,6 proc. iki 88,2 proc.
„Stengiamės kuo geriau pažinti savo klientą, o pernai vienu iš prioritetinių veiklos tikslų išsikėlėme klientų patirties gerinimą. Nuolat vyksta darbuotojų mokymai ir kompetencijų šioje srityje auginimas. Šiame procese nesustosime ir eisime pirmyn, nes norime būti geriausi partneriai“, – sako L. Kisieliūtė-Baltulė.
Nuo praėjusių metų LTSA įdiegta nuolatinė klientų grįžtamojo ryšio sistema, leidžianti iš karto dirbti su neigiamais klientų atsiliepimais ar pasiūlymais, taip pat dirbama pagal bendrą Klientų aptarnavimo standartą, kuris yra vedlys darbuotojams, kaip elgtis įvairiose situacijose, išsiaiškinti kliento poreikius ir rasti abiem pusėms geriausią sprendimą. Taip pat buvo įgyvendinama ilgalaikė vidinės komunikacijos kampanija „Aš kliento batuose“, kad darbuotojai kuo geriau pažintų klientą, o aptarnavimo kokybė – pagerėtų.
Šį STT inicijuotą tyrimą atliko visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų centras „Vilmorus“. 2022 m. gruodžio– 2023 m. kovo mėnesiais iš viso buvo apklausta 1001 Lietuvos gyventojas, 500 verslo įmonių vadovų ir 740 valstybės tarnautojų.