Tuti.lt

Tavo laisvalaikis internete

Verslo klientai Registrų centre aptarnaujami greičiau ir patogiau

Nuo šiol verslo klientai Registrų centre aptarnaujami pagal naująjį modelį, orientuotą į klientų patirties gerinimą. Klientus, kurie su valstybės įmone pasirašę ar norintys sudaryti duomenų teikimo ar kitų elektroninių paslaugų sutartis, aptarnauja specialiai jiems dedikuota komanda, užtikrinanti sklandžią ir efektyvią komunikaciją su klientais, patogesnį ir greitesnį paslaugų teikimą.

„Mūsų tikslas – suteikti verslo klientams vieną aptarnavimo kanalą: vieną atskirą telefono numerį, vieną el. pašto adresą, kuriuo besikreipiantys gautų visą reikiamą informaciją ir profesionalią konsultaciją. Tikimės, kad naujasis verslo klientų aptarnavimo modelis ne tik palengvins kliento kelią, bet ir leis geriau suprasti kliento poreikius, o taip pat kurti bei siūlyti šiuo poreikius atitinkančias paslaugas“, – kalba Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė.

Iki šiol verslo klientų aptarnavimas Registrų centre nebuvo struktūrizuotas, klientai dėl iškilusių klausimų ar problemų dažniausiai kreipdavosi ne bendraisiais klientų aptarnavimo kontaktais, bet į skirtingų padalinių darbuotojus. Tokia praktika, anot D. Karaliūnienės, buvo ydinga, nes neleido tinkamai valdyti aptarnavimo kokybės, analizuoti klientų srautų bei geriau pažinti klientą.

„Išgrynindami procesus siekiame kiek įmanoma labiau sutrumpinti sutarčių derinimo ir pasirašymo terminus, supaprastinti sutarčių administravimą, kai atsiradus papildomam poreikiui reikia koreguoti jau turimą sutartį, keisti jos sąlygas. Visa tai leis dar geriau atliepti besikeičiančius verslo klientų poreikius ir kartu su jais siekti valstybės ir verslo partneryste grįstos pažangos“, – sako Registrų centro Klientų aptarnavimo vadovė D. Karaliūnienė.

Siekiant efektyviau aptarnauti sutartis su Registrų centru jau turinčius ar jas sudaryti pageidaujančius klientus buvo sukurti atskiri verslo klientų kontaktai: telefono numeris 8 5 262 2222 ir el. pašto adresas versloklientai@registrucentras.lt.

Nurodytais verslo klientų kontaktais gali kreiptis visi klientai turintys ar pageidaujantys sudaryti sutartį dėl įvairių registrų ir informacinių sistemų (Gyventojų registro, Nekilnojamojo turto registro ir kadastro, Juridinių asmenų registro, Adresų registro, Įgaliojimų registro, Turto arešto aktų registro, Testamentų registro, Vedybų sutarčių registro, Sutarčių ir teisių suvaržymų registro, E. sveikatos sistemos, Juridinių asmenų dalyvių informacinės sistemos, Juridinių asmenų naudos gavėjų posistemio ir kitų) duomenų teikimo.

Šiais kontaktais taip pat galima kreiptis dėl įvairių Registrų centro teikiamų elektroninių paslaugų, pavyzdžiui, elektroninių aukcionų ir elektroninių nuomos konkursų organizavimo, teikimo.

Vien per šiuo metus Registrų centras sudarė apie 850 naujų tipinių duomenų teikimo ar elektroninių paslaugų teikimo sutarčių, kiekvieną mėnesį išnagrinėjama apie 100 naujų prašymų dėl netipinių duomenų teikimo sutarčių sudarymo. Kiekvieną mėnesį Registrų centro konsultantai sulaukia vidutiniškai po daugiau kaip 1 tūkst. verslo klientų užklausų raštu ir per 400 skambučių.

34